سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طنین دل






  •   خداحافظ
  • خداحافظ

     

    خداحافظ دلنشین آوای احساس

    زیباییت زیباتر از زیبایی یاس

     

    خداحافظ گل ناز قشنگم

    از این پس چه کنم با دل تنگم

     

    خداحافظ خورشید شبهای تارم

    پس از تو غم است کوله بارم

     

    خداحافظ گل زیبای عاشق

    سرخی عشقت سرخ تر از شقایق

     

    خداحافظ گرمی شبهای سردم

    بی تو در بهار هم برگ زردم

     

    خداحافظ اولین و آخرین یارم

    تویی، تو تمام آرام و قرارم

     

    خداحافظ هم نفس، هم آشیانه

    نبود نگاهت برایم تازیانه

     

    خداحافظ همدم تنهایی من

    تو بودی هدیه خدایی من

     

    از دل نوشته های مرتضی 2/2/87



  • نویسنده: مرتضی(سه شنبه 87/2/3 ساعت 2:34 عصر)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • دوست دارم با تو بودن را
    خداحافظ
    پنجره عشق تو
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 4200
    بازدید امروز : 0
    بازدید دیروز : 2
  •   درباره من

  • طنین دل
    مرتضی

  •   لوگوی وبلاگ من

  • طنین دل
  •   اشتراک در خبرنامه
  •  


  •  لینک دوستان من

  • رایانه، اینترنت و تکنولوژی
    رایانه، اینترنت و تکنولوژی

  •   وضعیت من در یاهو

  • یــــاهـو